گروه سرمایه گذاری نیکان ، در راستای تحقق رسالت خویش ، رضایت مندی و ارتباط موثر با مشتریان و همراهان ، سامانه رسیدگی به شکایات را با هدف پاسخگویی بهتر به این عزیزان راه اندازی کرده است . کارشناسان مربوطه مشکلات و شکایات مشتریان را دریافت و در اسرع وقت به موارد اعلام شده رسیدگی خواهد کرد .
با احترام ، مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده برعهده شاکی خواهد بود.
جهت پیگیری شکایت ثبت شده ، شما می توانید ، با استفاده از کد پیگیری ارسال شده برای تلفن همراه خود با شماره ۹۰۰۰۲۰۹۰ در ارتباط باشید .