فرم رسیدگی به شکایات مشتریان

گروه سرمایه گذاری نیکان ، در راستای تحقق رسالت خویش ، رضایت مندی و ارتباط موثر با مشتریان و همراهان ، سامانه رسیدگی به شکایات را با هدف  پاسخگویی بهتر به این عزیزان راه اندازی کرده است . کارشناسان مربوطه مشکلات و شکایات مشتریان را دریافت و در اسرع وقت به موارد اعلام شده رسیدگی خواهد کرد .

با احترام ، مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده برعهده شاکی خواهد بود.

 جهت پیگیری شکایت ثبت شده ، شما می توانید ، با استفاده از کد پیگیری ارسال شده برای تلفن همراه خود با شماره ۹۰۰۰۲۰۹۰ در ارتباط باشید .

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
اقدام فوری در صورت درخواست ؟

ارتباط با ما